Повернення товару

Повернення товару здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України у терміни, передбачені Законом "Про захист прав споживачів" (на сьогодні це 14 днів з моменту оплати, не враховуючи день покупки).

Повернення товару належної якості здійснюється за наступних умов:

1. Товар, який Ви бажаєте повернути, необхідно відправити "Новою Поштою" без накладної плати, або "Укрпоштою" посилкою без накладної плати, разом із заповненим бланком на обмін/повернення товару, який було отримано разом із замовленням. Вся необхідна інформація для відправки товару зазначена у бланку.

Також до бланка необхідно додати фотокопію (ксерокопію) чека про оплату товару: якщо товар був оплачений у відділенні Укрпошти - у цьому випадку це чек Укрпошти, якщо товар був оплачений у відділенні Нової Пошти - у цьому випадку це чек ТОВ "Пост Фінанс" - оператора з прийому платежів у відділеннях Нової Пошти. На фотокопії (ксерокопії) чека необхідно поставити дату й напис "Копія вірна", а також прізвище й ініціали покупця.

Замовлення можна повернути повністю або частково. Якщо замовлення було оформлено на декілька виробів, із яких необхідно повернути тільки деякі вироби - не обов'язково повертати все замовлення, можна повернути окремі вироби із замовлення, відзначивши їх у бланку на обмін/повернення товару.

2. Відправка посилки з поверненням здійснюється за рахунок покупця.

3. Зверніть увагу іще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою Поштою" без накладної плати або "Укрпоштою" звичайною посилкою або бандероллю, без накладної плати.

4. Якщо одиниця товару, що повертається, не має слідів використання, прання, не має ушкоджень і забруднень та її повернуто у повній комплектациї в заводському пакуванні зі збереженням усіх бирок та ярликів - у цьому випадку вона підлягає поверненню.

5. У випадку повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцеві будуть повернуті наступним чином:

  • якщо замовлення, за яким здійснюється повернення товару, було оплачене покупцем при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти або Укрпошти, або було оплачене при отриманні кур'єру Нової Пошти - кошти покупцеві можуть бути повернуті поштовим переказом Укрпоштою, або, за бажанням покупця, кошти можуть бути повернуті покупцеві на карту Приватбанку (карта повинна бути на ім'я покупця). У даному випадку покупцем вважається фізична особа, чиє ім'я і прізвище вказані в якості платника за замовленням у фінансовому документі про оплату ТОВ "Пост-Фінанс" (оператора з прийому платежів у відділеннях ТОВ "Нова Пошта") або у фінансовому документі Укрпошти.

Відправка грошових коштів здійснюється у термін від одного до семи робочих днів з моменту отримання посилки з поверненим товаром.


Обмін товару

Не існує можливості обміну товару без здійснення грошових розрахунків. Покупцеві здійснюється повернення коштів за повернений товар, після чого покупець може оформити нове замовлення, яке потім виконується.