Обмін товару на інший розмір.

Обмін товару на цей же товар в іншому розмірі здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України у терміни, передбачені Законом " Про захист прав споживачів" (на сьогодні це 14 днів з моменту оплати, не враховуючи день покупки).

Якщо на момент здійснення обміну необхідний розмір товару відсутній у продажу, покупцеві буде здійснено повернення коштів як при звичайному поверненні товару.

Обмін товару належної якості на цей же товар в іншому розмірі здійснюється за наступних умов:

1. Товар, який Ви бажаєте обміняти, необхідно відправити "Новою Поштою" або "Укрпоштою" разом із заповненим бланком на обмін/повернення товару, який було отримано разом із замовленням. Вся необхідна інформація для відправки товару зазначена у бланку.

Також до бланка необхідно додати фотокопію (ксерокопію) чека про оплату товару: якщо товар був оплачений у відділенні Укрпошти - у цьому випадку це чек Укрпошти, якщо товар був оплачений у відділенні Нової Пошти - у цьому випадку це чек ТОВ "Пост Фінанс" - оператора з прийому платежів у відділеннях Нової Пошти. На фотокопії (ксерокопії) чека необхідно поставити дату й напис "Копія вірна", а також прізвище й ініціали покупця.

Замовлення можна обміняти повністю або частково. Якщо замовлення було оформлено на декілька виробів, із яких необхідно обміняти тільки деякі вироби - не обов'язково відправляти на обмін все замовлення, можна відправити на обмін окремі вироби із замовлення, відзначивши їх у бланку на обмін/повернення товару.

2. Відправка посилки з товаром для обміну здійснюється за рахунок покупця.

3. Зверніть увагу іще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою Поштою" без накладної плати або "Укрпоштою" посилкою або бандероллю,  без накладної плати.

4. Якщо одиниця товару не має слідів використання, прання, не має ушкоджень і забруднень та її повернуто у заводському пакуванні зі збереженням всіх бирок і ярликів - у цьому випадку вона підлягає обміну.

5. У випадку обміну товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає обміну, посилка з обміном буде відправлена покупцеві тим же способом, яким було доставлено замовлення по якому була придбана обмінювана одиниця товару.

Вартість доставки покупцеві посилки з обміном ( у межах України) становить:

- "Укрпоштою" за адресою, зазначеній покупцем при оформленні замовлення, за яким здійснюється обмін: 39грн.;
- "Новою Поштою" на склад Нової Пошти, зазначений покупцем при оформленні замовлення, за яким здійснюється обмін: 39грн.;
- "Новою Поштою" кур'єром за адресою, зазначеній покупцем при оформленні замовлення, за яким здійснюється обмін: 79грн.

Обмін товару здійснюється лише на цей же товар в іншому розмірі, обмін товару на товар з іншим артикулом не здійснюється.

Відправка посилки з обміном здійснюється у термін від одного до семи робочих днів з моменту отримання посилки з товаром для обміну.

 

Повернення товару.

Повернення товару здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України у терміни, передбачені Законом "Про захист прав споживачів" (на сьогодні це 14 днів з моменту оплати, не враховуючи день покупки).

Повернення товару належної якості здійснюється за наступних умов:

1. Товар, який Ви бажаєте повернути, необхідно відправити "Новою Поштою" без накладної плати, або "Укрпоштою" посилкою без накладної плати, разом із заповненим бланком на обмін/повернення товару, який було отримано разом із замовленням. Вся необхідна інформація для відправки товару зазначена у бланку.

Також до бланка необхідно додати фотокопію (ксерокопію) чека про оплату товару: якщо товар був оплачений у відділенні Укрпошти - у цьому випадку це чек Укрпошти, якщо товар був оплачений у відділенні Нової Пошти - у цьому випадку це чек ТОВ "Пост Фінанс" - оператора з прийому платежів у відділеннях Нової Пошти. На фотокопії (ксерокопії) чека необхідно поставити дату й напис "Копія вірна", а також прізвище й ініціали покупця.

Замовлення можна повернути повністю або частково. Якщо замовлення було оформлено на декілька виробів, із яких необхідно повернути тільки деякі вироби - не обов'язково повертати все замовлення, можна повернути окремі вироби із замовлення, відзначивши їх у бланку на обмін/повернення товару.

2. Відправка посилки з поверненням здійснюється за рахунок покупця.

3. Зверніть увагу іще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою Поштою" без накладної плати або "Укрпоштою" звичайною посилкою або бандероллю, без накладної плати.

4. Якщо одиниця товару, що повертається, не має слідів використання, прання, не має ушкоджень і забруднень та її повернуто у повній комплектациї в заводському пакуванні зі збереженням усіх бирок та ярликів - у цьому випадку вона підлягає поверненню.

5. У випадку повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцеві будуть повернуті одним із зазначених нижче способів:

  • Якщо замовлення, за яким здійснюється повернення товару, було оплачене покупцем на сайті за допомогою банківської платіжної картки будь-якого банку - кошти можуть бути повернуті тільки на цю картку за допомогою якої здійснювалася оплата замовлення на сайті. Або, за бажанням покупця, на суму повернення може бути відправлений електронний купон на знижку на email покупця, який можна використати при оформленні нового замовлення на сайті на будь-які вироби й отримати при цьому знижку на суму рівну вартості повернутих виробів. У даному випадку покупцем вважається фізична особа, на чиє ім'я і прізвище була випущена банківська платіжна картка, якою було оплачено замовлення на сайті.

  • Якщо замовлення, за яким здійснюється повернення товару, було оплачене покупцем при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти або Укрпошти, або було оплачене при отриманні кур'єру Нової Пошти - кошти покупцеві можуть бути повернуті поштовим переказом Укрпоштою, або, за бажанням покупця, кошти можуть бути повернуті покупцеві на карту Приватбанку (карта повинна бути на ім'я покупця), або ж на суму повернення може бути відправлений, за бажанням покупця, електронний купон на знижку на email покупця, який можна використати при оформленні нового замовлення на сайті на будь-які вироби й отримати при цьому знижку на суму рівну вартості повернутих виробів. У даному випадку покупцем вважається фізична особа, чиє ім'я і прізвище вказані в якості платника за замовленням у фінансовому документі про оплату ТОВ "Пост-Фінанс" (оператора з прийому платежів у відділеннях ТОВ "Нова Пошта") або у фінансовому документі Укрпошти.

Відправка грошових коштів та купонів здійснюється у термін від одного до семи робочих днів з моменту отримання посилки з поверненим товаром.